Uslovi korišćenja i prodaje

Opšti uslovi
Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014, 6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. zakon) privredno društvo Baby Shop Premium svoje potrošače, koji robu kupuju putem internetsajta www. babyshoppremium.rs, obaveštava:
- da se osnovna obeležja proizvoda mogu pronaći na sajtu www. babyshoppremium.rs,
- da je Baby Shop Premium privredno društvo sa registrovanim sedištem u Beogradu, Zemunska 22, sa matičnim brojem: (0)6746284, broj telefona: 011 42 81 244, mejl adresa: office@babyshoppremium.rs
- da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. zakon) kupovina preko naše internet prodavnice www.babyshoppremium.rs smatra prodajom na daljinu
- da roba koja se prodaje putem internet sajta www.babyshoppremium.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji
- da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal
- da su sve cene izražene sa uračunatim PDV-om
- da je usluga isporuke robe besplatna za porudzbine
- da kupljene proizvode isporučujemo putem kurirske službe Dexpress, nanačin kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE.
- da potrošač proizvode koje kupuje putem internet prodavnice www.babyshoppremium.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke, Baby Shop Premium vaučerima, uplatom na račun, istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu.
- da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI poslao ponudu prodavcu i da je u trenutku prijema potvrde porudžbine preuzeo obavezu plaćanja naručene robe
- da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom
- da je sajt www.babyshoppremium.rs dužan da isporuči proizvode saobrazne ugovoru. Ako isporučeni proizvodi nisu saobrazni ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi www.babyshoppremium.rs
- da u slučaju prijema proizvoda potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi proizvod, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošačmože zameniti isti u roku od 14 dana na način kako je to definisanona strani ZAMENA ROBE
- da u slučaju prijema proizvoda potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetni proizvod, uroku od 14 dana na način kako je to definisano na strani PRAVO NA ODUSTAJANJE
- da za proizvode koji su poručeni putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći nastrani REKLAMACIJE

 

DOSTAVA ROBE I EVENTUALNA OGRANIČENJA

Rok isporuke
U zavisnosti od raspoložive količine poručenih proizvoda, očekivani rok isporuke je od 24h do 72h (vikend ne ulazi u satnicu isporuke).
Porudžbine formirane radnim danom do 12h biće obrađene istog dana (bićete obavešteni o datumu isporuke putem mail-a ili telefona). Porudžbine formirane posle 12h biće obrađene sledećeg radnog dana. Ukoliko porudžbinu formirate u petak posle 12h, subotu ili nedelju, porudžbina će biti obrađena u ponedeljak.
Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a.
Specijalna pogodnost je besplatna dostava na kućnu adresu za porudžbine vrednosti preko 2.000 dinara.

Preuzimanje pošiljke
Naručene proizvode Vam šaljemo kurirskom službom Dexpress koja isporuku vrši na teritoriji Republike Srbije. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h, subotom od 9h do 14h.
Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj +381 62 80 22 989 ili putem email-a office@babyshoppremium.rs. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Cena isporuke
Isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine je besplatna.

Isporuka u danu
Proizvodi obeleženi markicom „Isporuka u danu“ mogu biti na Vašoj adresi za manje od 24h. Usluga „Isporuka u danu“ je dostupna za proizvode koji se nalaze na ovoj stranici.
Usluga „Isporuka u danu“ je moguća za sve porudžbine kreirane radnim danima do 11.30h. Neophodno je da porudžbina bude kreirana do 11.30h, kako bi proizvodi bili isporučeni do 21h istog dana. Cena usluge „Isporuka u danu“  iznosi 348 dinara.
Usluga „Isporuka u danu“ je dostupna za sledeća mesta i gradove u Srbiji:
Beograd, Stara Pazova, Nova Pazova, Indjija, Novi Sad, Ruma, Sremska Mitrovica, Šabac, Vrbas, Bačka Topola, Subotica, Zrenjanin, Pančevo, Obrenovac, Mladenovac, Aranđelovac, Lazarevac, Valjevo, Gornji Milanovac, Čačak, Kraljevo, Kragujevac, Požarevac, Smederevo.

NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.

 

POLITIKA REKLAMACIJA

Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, pozivom na telefonski broj 062 80 22 989, ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail office@babyshoppremium.rs sa opisom uočenog oštećenja ili manjka delova.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira dasačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvodaili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijempošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba neodgovaranaručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas,najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 062 80 88 989, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail office@babyshoppremium.rs i opišete kakav problem imate.
Na Vašu prijavu problem poslaćemo kurirsku službu Dexpress koja će u roku od 24 do 72h od prijave problema preuzeti na Vašoj kućnoj adresi reklamirani proizvod zajedno sa uredno popunjenim reklamacionim listom sa linka na kraju ovog teksta i kopijom računa-otpremnice koji ste dobili uz porudžbinu.
Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8 do 17h, subotom od 9 do 14h. Ako istek roka za preuzimanje reklamiranog proizvoda pada u nedelju ili neradne dane na teritoriji Republike Srbije za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje reklamiranog proizvoda ističe prvog narednog radnog dana.
U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Reklamacije zbog nesaobraznosti robe
Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu „Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe“.
Postprodajne usluge i garancije
Za proizvode u pogledu kojih se pružaju postprodajne usluge i izdaje garancija, uslovi ostvarivanja postprodajnih usluga i garancije se dostavljaju u pisanom obliku zajedno sa isporučenim proizvodom.
Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA

Baby Shop Premium veoma ceni Vašu privatnost i zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo. Sve posredovane informacije su sigurne i nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa Baby Shop Premium-om.
Zaštita privatnosti podataka
Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.
Baby Shop Premium će Vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa vama. Baby Shop Premium neće predati ili prodati podatke koje poseduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u Baby Shop Premium-u su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka. Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije.
Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.
Pored navedenih podataka prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Cookies
Baby Shop Premium koristi „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama. Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na Vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru.
Cookie-i su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.
Saglasnost i promena uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Baby Shop Premium se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

 

POVRAĆAJ SREDSTAVA

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Procedura za povraćaj sredstava
Kontaktirajte nas pozivanjem broja telefona 062 80 22 989 ili nam pošaljite email na adresu: xy podatak Vašeg broja računa/otpremnice, Vaš JMBG (opciono) i broj dinarskog tekućeg računa.
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosledjena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj sredstava se vrši iskljucivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Baby Shop Premium internet prodavnica je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Internet prodavnici prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno menjati/zahtevati novac u nekom od maloprodajnih objekata Baby Shop Premium, ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.

 

string(0) ""
string(0) ""